Instructor Name

KaySan

Category

Public Relations, Customer Service or Communications

Reviews

4.8 (26 Rating)

Course Description

Khidmat Pelanggan atau Customer Service, besar tanggungjawab & komitmen itu. Tahukah anda? Antara jatuh bangun, imej, populariti sesebuah syarikat atau organisasi itu amat bergantung kepada bagaimana bagusnya khidmat kepada pelanggan? Adakah anda seorang atau bakal memilih kerjaya di dalam urusan khidmat pelanggan? Frontliner? Front desk? Receptionist? Call atau Contact Center Agent? Eksekutif pemasaran atau pemasaran? Ingin tips bagaimana nak perhebatkan diri anda? Sesi perkongsian ini khas untuk anda! Pelanggan ini rumit. Pelanggan ini kompleks. Ingin tahu bagaimana hendak tahu apa yang ditagih oleh pelanggan? Apa yang mereka suka, apa yang mereka tak suka? Apa yang patut di buat? Jika terbuat khilaf atau silap, bagaimana nak menyesuaikan kesilapan itu di dalam mana-mana situasi? Dalam sesi perkongsian ini, saya akan berkongsi ilmu dan pengalaman mengenai hal-hal tersebut bersama anda!

Course Curriculum

1 Budaya Perkhidmatan Berkualiti


Learner Feedback

Budaya Perkhidmatan Berkualiti

5

Course Rating
78.57%
21.43%
0.00%
0.00%
0.00%

Sign In or Sign Up as learner to post a review

Shopping Cart

Loading...